Zadanie 1
zapisz podane liczby w postaci potęgi o podstawie 2 lub -2.

-8 =
64 =
-2 =
1024 =

zadanie 2
zapisz w postaci iloczynu potęg.

¾×¾×¾×2/7×2/7=
(-0,2)×(-0,2)×(-0,2)×(-0,2)×1/3×1/3=
1½×1½×(-4)×(-4)×(-4)=

PS: / oznacza kreskę ułamkową.


czeekam <3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:10:49+01:00
-8= -2 do potęgi 3
64= 2 do potęgi 6
-2= -2 do potęgi 1
1024= 2 do potęgi 10

3/4 do potęgi 3 razy 2/7 do potegi 2

-0,2 do potęgi 4 razy z/3 do potęgi 2
1 i 1/2 do potęgi 2 razy -4 do potęgi 3
2009-12-07T19:10:45+01:00
1
wyniki
-2 do 3
2 do 6
-2 do 1
2 do 10

2
wyniki
3/4 do 3 x (2/7 ) do 2
(-0.2)do4 x (1/3 ) 2
(1 1/2 )do 2 x (-4)do 3