Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:07:50+01:00
X- długość trasy

2/3x+2,5=x

2/3x-x=-2,5
-1/3x=-2,5 /*(-1)
1/3x=2,5
x=7,5

dziennie Heniek przebiega 7,5 km
3 5 3
2009-12-07T19:08:59+01:00
Skoro przebiegł 2/3 trasy i pozostało mu jeszcze 2,5km to 1/3 trasy to 2,5 km czyli9 trasa ( t)
t = 3 * 2,5
t = 7,5
1 5 1
2009-12-07T19:08:47+01:00
Heniek trenuje biegi.Codziennie musi przebiec pewną trasę.Dziś przebiegł 2/3 trasy i pozostało mu jeszcze 2,5km.Ile kilometrów dziennie przebiega Heniek?

2/3 = x
1/3 trasy= 2,5km
3 x 2,5km = 7,5km
Odp. Heniek dziennie przebiega 7,5 km.
2 5 2