Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:08:40+01:00
5,6m= 56dm
P= a x h÷2
p= 23 x 56 ÷ 2= 644 [dm²]
2009-12-07T19:09:49+01:00
Podstawa trójkąta jest równa 5,6 m , a wysokość opuszczona na tę podstawę 23 dm. Oblicz pole tego trójkąta !!!

5,6m=56 dm
(56*23)/2=1288/2=644 dm2
pole wynosi 644dm2
2009-12-07T19:10:33+01:00
A=5,6 m=56dm
h=23dm
P=a*h/2
P=56*23/2
P=1288dm²/2
p=644 dm²
odp.Pole tego trójkąta wynosi 644 dm²