1, oKRŚL PRZYPADEK KAŻEGO Z PODANYCH ZAIMKÓW ;

JAKIEGO -----------
mÓJ ---------
TWOJEJ --------
(O) SWOIM ---------
WAMI --------
(Z) KTÓRYM --------
JĄ------------
TOBIE ------------


2,ODMIEŃ PRZEZ PRZYPADKI ZAIMEK JA ORAZ PODANĄ FORMĘ ZAIMKA MÓJ


M. JA
D
C
B
N
MS
W





MOJE L.MN. R.NM. - OS. )

M MOJE
D
C
B
N
MS
W


Odpowiedajcie plisk .!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:57+01:00
1, oKRŚL PRZYPADEK KAŻEGO Z PODANYCH ZAIMKÓW ;

JAKIEGO -----------dopełniacz
mÓJ ---------mianownik
TWOJEJ --------dopełniacz
(O) SWOIM --------- miejscownik
WAMI --------narzędnik
(Z) KTÓRYM -------- narzędnik
JĄ------------ biernik
TOBIE ------------celownik


2,ODMIEŃ PRZEZ PRZYPADKI ZAIMEK JA ORAZ PODANĄ FORMĘ ZAIMKA MÓJ


M. JA
D mnie
C sobie
B siebie
N (ze)sobą
MS sobie
W poczekaj??





MOJE L.MN. R.NM. - OS. )

M MOJE
D moich
C moim
B moje
N moimi
MS moich
W moje

4 4 4
2009-12-07T19:26:22+01:00
1, OKREŚL PRZYPADEK KAŻDEGO Z PODANYCH ZAIMKÓW ;

JAKIEGO ----------- DOPEŁNIACZ
MÓJ --------- MIANOWNIK
TWOJEJ -------- DOPEŁNIACZ
(O) SWOIM --------- MIEJSCOWNIK
WAMI -------- NARZĘDNIK
(Z) KTÓRYM -------- NARZĘDNIK
JĄ------------ BIERNIK
TOBIE ------------ CELOWNIK


2,ODMIEŃ PRZEZ PRZYPADKI ZAIMEK JA ORAZ PODANĄ FORMĘ ZAIMKA MÓJ


M. JA
D MNIE
C SOBIE
B SIEBIE
N ZE SOBĄ
MS O SOBIE
W JA





MOJE L.MN. R.NM. - OS. )

M MOJE
D MOJEGO
C MOJEMU
B MOJE
N Z MOIM
MS O MOIM
W MOJE


:):)

Mam nadzieję, że pomogłam
3 3 3