Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:09:40+01:00
Ponieważ nasiona nie mają zabezpieczenia
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • AN96
  • Początkujący
2009-12-07T19:12:13+01:00
Nazwa pochodzi od hrabstwa Devon w Anglii
albo jak woli tak no że nasiona są osadzone na zewnątrz rośliny i są widoczne i dlatego nagonasienne ;)
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:17:18+01:00
Nazwa ta pochodzi od nasion tych roślin które nie maa okrycia np. Dąb itp.
a pośliny okrytonasienne to np. jabłka, brzoskwinie
3 4 3