Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:38+01:00
1. 2C8H18 + 17O2 --> 16CO + 18H20
2C8H18 + 9 O2 --> 16C + 18 H2O
2.C4H10 + 9 O2 --> 8 CO + 10 H2O
2C4H10 + 5 O2 -->8C + 10 H2O
3.2C3H8 + 7O2 --> 6CO + 8H2O
C3H8 + 2 O2 --> 3C + 4 H2O
2009-12-07T19:29:13+01:00
2C8H18 + 17O2 -----> 16CO + 18H2O (POWSTAWŁ CZAD)
2C8H18 + 9O2 --------> 16C + 18H2O (POWSTAŁA SADZA)

2C4H10 + 9O2 --------> 8CO + 10H2O
2C4H10 + 5O2 --------> 8C + 10H2O

2C3H8 + 7O2---->6CO + 8H2O
C3H8 + 2O2---->3C + 4H2O