Witam
Chciałbym was dzisiaj poprosić o pomoc przy pracy domowej a mianowicie opisać mieszkanie po niemiecku.
praca miała by wyglądać tak:
Mieszkam w Ożarowie Mazowieckim w bloku na 2 piętrze moje mieszkanie składa się z 3 pokoi, kuchni, łazienki i toalety w pierwszym pokoju znajduje się sypialnia rodziców a jednocześnie jadalnia drugi pokój to moja sypialnia dziele ją ze starszym bratem 3 pokój jest gościny w pokoju rodziców znajduje się telewizor jedno łóżko stół oraz meble w następnym pokoju czyli moim znajduje się komputer 2 łóżka i telewizor oraz meble i biurko w 3 pokoju czyli gościnnym znajduje się jedno łóżko i biurko i meble...
Ogółem o to chodzi jak ktoś chce to może to lekko podrasować mam termin oddania za tydzień.
Z góry dziękuję za pomoc.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:12:50+01:00
Przetłumaczenie :

Ich lebe in Ozarow Mazowiecki in dem Block in der 2. Etage von meiner Wohnung besteht aus 3 Zimmer, Küche, Bäder und Toiletten im ersten Raum gibt es Schlafzimmer ein Eltern während der zweite Speisesaal ist mein Schlafzimmer mit der Arbeit von ihrem älteren Bruder, 3 ..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:17:44+01:00
Ich lebe in Ozarow Mazowiecki. Meine Wohnung ist in einem Block in der 2. Etage. Die Wohnung besteht aus 3 Zimmern, Küche, Bad und WC. Im ersten Raum gibt es Schlafzimmer ein Eltern während des Essens. Der zweite Raum ist mein, und die Arbeit seines älteren Bruders. Der dritte Raum ist die Gastfreundschaft. Zimmer Die Eltern haben einen Fernseher, Nachttisch und Möbel. Im nächsten Raum oder mein Computer befindet, zwei Betten, TV und Mobiliar und einen Schreibtisch. Das dritte Zimmer oder in der Lounge ist mit einem Bett, Schreibtisch und Möbeln ausgestattet ..