Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:26+01:00
A) L=2×π×r
L=2×π×5
L=10π≈31,14 cm

b) 6÷2=3 cm
L=2×π×r
L=2×π×3
L=6π≈18,84 cm

c)0,12 m = 12 cm
L=2×π×r
L=2×π×12
L=24π≈75,36 cm

d)1,4 dm = 14 cm
14÷2=7 cm
L=2×π×r
L=2×π×7
L=14π≈43,96 cm
2 3 2
2009-12-07T22:03:46+01:00
L= 2πr π≈3,14

a)
l= 2* 3,14 *5cm
l= 31,4 cm
b)
r=3cm
l= 2*3,14* 3 cm
l= 18,84cm
c)
r=0,12 m
l= 2*3,14* 0,12m
l= 0,7536m = 75,36cm
d)
r=0,7 dm
l= 2*3,14*0,7dm
l= 4,396dm = 43,96cm
2 3 2