Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:20:47+01:00
Dane:
Q = 200 N
g (ziemskie przyspieszenie grawitacyjne) = 10 m/s2
m=?
Rozwiązanie:
Q=m*g
po przekształceniu:
m= Q:g (można zapisać z kreską ułamkową)
m= 200:10 = 20 kg(można zapisać z kreską ułamkową)

[kg=N:m/s2 = kg * m/s2 :m/s2 = kg] - przeliczenie jednostki
Odp: (sam/a napisz) ;)

2009-12-07T19:24:21+01:00
P=m*g(przyspieszenie ziemskie)
M=P/g
M=200N/10m/s
M=20kg