Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:17:27+01:00
-spędzanie razem czasu
-wspólne hobby,npjazda rowerem
-rozmowa
-chęć nawiązania kontaktu
-całkowite otwarcie się na innych
-wzajemn pomoc
-współczucie
-wzajemna troska
-szczera rozmowa o rzeczach, które nam przeszkadzają w sobie
1 4 1
2009-12-07T19:17:39+01:00
Rozmawianie z rodziną
wysłuchiwać wypowiedzi innych członków rodziny
pomoc w pracach domowych
nie nadużywać alkoholu i narkotyków
2009-12-07T19:18:04+01:00
-unikanie krzyku
-wspólne rozmowy
-wspólne rozwiązywanie problemów
-niesienie pomocy członkom rodziny ktorzy jej potrzebują
-bycie miłym ;)