Odpowiedzi

2009-12-07T19:17:16+01:00
3-10%
30-100%
Na parkingu jest więc 30 samochodów osobowych.

30-40%
x-100%
x=3000/40=75
Odp. Na parkingu stoi 75 aut.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:20:13+01:00
10% - 3
100% - x

10x = 300/:10
x = 30
to jest ilość aut osobowych
___________________________
40% - 30
100% - x

40x = 3 000/: 40
x = 75
to jest ilość wszystkich aut na parkingu
8 3 8
2009-12-07T19:24:28+01:00
X-wszystkie samochody
10% - 3
100% - x

10x = 300/:10
x = 30
to jest ilość aut osobowych
___________________________
40% - 30
100% - x

40x = 3 000/: 40
x = 75
to jest ilość wszystkich aut na parkingu
2 5 2