Potrzebuję pilnie (dlatego aż tyle pkt) stronę internetową wykonaną w języku HTML o tematyce ściśle komputerowej. Jako odpowiedzi oczekuję gotowe strony z dołączoną grafiką, hiperlinkami i podstronami.
- proszę o skorzystanie z opcji "dodaj załączniki"
- jeśli odpowiedź nie spełni któregoś z warunków, zostanie zgłoszona do usunięcia.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-01T20:19:50+02:00
Http://rapidshare.com/files/274379548/Strona_z_tabelami.rar.html

Miałem do wykonania identyczną pracę domową jakiś czas temu, została oceniona na 6 przez wymagającego nauczyciela w klasie IIIgim więc myślę, że powinna być ok.
Nie zostaniesz oskarżony o ściągnięcie pracy z internetu - nigdzie jej nie zamieszczałem.

Musiałem wrzucić na RS, tutaj nie można dodawać .RAR

//Pamiętaj, aby wybrać najlepszą odpowiedź, dostaniesz za to zwrot 25%pkt!!//
1 5 1
2009-09-01T20:26:47+02:00
Http://rapidshare.com/files/274382396/Strona.rar.html
Pozdro
1 4 1
2009-09-01T20:55:27+02:00
Ja również robiłem taką pracę, też dostałem niezłą ocenę o ile pamiętam.


http://rapidshare.com/files/274383165/Internet_K2.rar.html
1 4 1