Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:18:40+01:00
Czworokąt (w kształcie latawca) którego jedna z przekątnych leży na osi symetrii. wówczas jest ona symetralną drugiej przekątnej.W takim czworokącie pewne dwa sąsiednie boki mają równą długość ''a'', a pozostałe dwa boki mają także równą długość ''b''.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T21:20:24+01:00
deltoid to czworokąt, którego jedna z przekątnych leży na jego osi symetrii. Jest ona wtedy symetralną drugiej przekątnej. W takim czworokącie pewne dwa sąsiednie boki mają równą długość a, a pozostałe dwa boki mają także równą długość b.
3 3 3