Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:19:13+01:00
Adwent jest to czas w którym przygotowujemy sie na przyjscie pana jezusa na swiat w czasie adwentu chodzimy na roraty. Ksiadz ma szte koloru fioletowego. W adwencie nie wolno słuchac muzyki i trzeba powstrzymywac sie od hucznych zabaw. W adwencie nie mozemy jeszcze stroic choinek poniewaz to jeszcze nie swieta tio jest dopiero czekanie na jezusa.
2 3 2
2009-12-07T19:19:54+01:00
Stresczając cały sens adwentu możemy go określic jednym słowek OCZEKIWANIEM. Adwent przeżywamy w wielu wymiarach ;
* Adwent to oczekiwanie na Zbawiciela w wymiarze historycznym i dziejów ludzkości.
* Adwent to oczekiwanie w corocznej pamiątce narodzin Bożej Dzieciny
* Adwent to oczekiwanie na Zbawiciela w majestacie sądu ostatecznego
* Adwent to oczekiwanie Boga w duszy każdego człowieka
2009-12-07T19:22:46+01:00
Adwent to duchowe oczekiwanie na przyjście Jezusa. Człowiek w tym czasie powinien przystanąć na chwile , przemyśleć swoje dotychczasowe życie " by wyprostować swoje ścieżki życia , często zawiłe i kręte". Znaleźć dla siebie takie rozwiązanie prosto zmierzające do Boga.
2 5 2