Odpowiedzi

2009-12-07T19:18:14+01:00
1300=2600*a
a=2

100km/h = 1000/36 m/s= 27.(7)m/s~28

28/2=t
t=14

s=28*14-2*14*14/2
s=392-196=196
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:23:54+01:00
M=1300kg
v=100km/h=27,7m/s
T=2600N (siła tarcia)

Gdy samochód hamuje działa na niego tylko siła tarcia, więc

T=am a=T/m a=2600/1300 a=2m/s²

0=v-a*t
v=a*t
t=v/a
t=27,7/2 s
t=13,9s

s=(V*t)/2 (pole pod wykresem)
s=192,5m