Odpowiedzi

2009-12-07T19:19:50+01:00
Ponieważ powstaje lekkie nadciśnienie zasycające tlen znajdujący się w wodzie. Jest to zjawisko bardzo podobne do oddychania.

licze na naj... pozdro ;]
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:20:21+01:00
Odziaływanie między ciałami(tutaj między cieczą a ciałem stałym)
czyli odziaływanie międzycząsteczkowe
4 5 4
2009-12-07T19:19:53+01:00
Szklanka przykleja się ponieważ występuje zjawisko przylegania czyli dwie różne sub. mocniej się przyciągają niż do siebie.
Oczywiście to zjawisko zachodzi jeśli są w małj odlległości.
Pozdro Oliwa
4 3 4