Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:20:51+01:00
Broń biała to broń służąca do walki wręcz, nie mająca elementów wybuchowych

Broń strzelecka jest to broń palna przystosowana do amunicji strzeleckiej, której kaliber nie przekracza na ogół (z wyjątkiem wyspecjalizowanych środków np. granatników, rusznic przeciwpancernych) 20 mm. Do broni strzeleckiej zaliczamy także granaty ręczne.


Broń biologiczna, broń B - rodzaj broni masowego rażenia, w której ładunkiem bojowym są patogenne mikroorganizmy (np. laseczki wąglika) lub wirusy (np. wirus ospy prawdziwej). Zwyczajowo zalicza się także do broni biologicznej broń opartą o toksyny pochodzenia biologicznego (np. botulina, rycyna).


Broń jądrowa – rodzaj broni masowego rażenia wykorzystującej wewnątrz jądrową energię wydzielaną podczas łańcuchowej reakcji rozszczepienia jąder ciężkich pierwiastków (uranu i plutonu - broń atomowa) lub reakcji termojądrowej syntezy lekkich pierwiastków z wodoru - bomba wodorowa – o sile wybuchu znacznie większej niż broni atomowej. Dzięki istnieniu tej broni powstało przekonanie o możliwości pokonania przeciwnika bez użycia ogromnych armii, do zadania dużych zniszczeń na obszarze przeciwnika wystarczy samolot bombowy, pocisk artyleryjski lub rakieta przenosząca atomowe głowice bojowe.


Mam nadzieję,ze pomogłam i pozdrawiam !
Keyroo .
1 5 1
2009-12-07T19:21:27+01:00
Broń biała to broń nie używająca procesów chemicznych
broń strzelecka to broń która razi na odległość i nie posiada procesów chemicznych
broń biologiczna to broń której działanie polega na zarażaniu celu po przez bakterie i wirusy
broń jądrowa to taka w której zachodzi reakcji rozczepienia jader pierwiastka promieniotwórczego
1 1 1