Odpowiedzi

2009-12-07T19:26:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CH3 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH3
heksan

CH3 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH3
heptan

CH3 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH3
oktan

CH3 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH2 - CH3
nonan

Pozdro))





57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:28:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Benzyna - mieszanina ciekłych węglowodorów zawierających w cząsteczce od 5 do 10 atomów węgla a więc pentan C5H12, heksan C6H14,heptan C7H16 i oktan C8H18
39 4 39