Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T23:06:16+02:00
Wąż jest symbolem pierwotnych sił kosmicznych, Chaosu, odzdziaływania boskiego, nieśmiertelnosci, śmierci, zmartwychwstania, samorództwa, emanacji boskiej, koła kosmicznego; materii, energii, siły, promieni Słońca, Ziemi, wody, fali, głębin, wiatru, suszy; Afryki; życia, pnia mózgu i rdzenia kręgowego; seksu, chuci; perwersji; zazdrości; złej woli; niebezpieczeństwa, zła, czarów, diabłą, materializmu, pokusy.

Wąż - emblemat lekarzy
-emblemat falliczny, związany z obrzędami dot. płodności
dwa węzę - śmierć
5 5 5
2009-09-02T23:13:05+02:00
Wąż - symbol zdrady, przebiegłości
wąż- symbolem skąpstwa (miec weza w kieszeni)
wąż - kuszenie (Biblia)
wąż - morderca, dusiciel
w sennikach widziec weza to ostrzezenie przed chytroscia kobiet
symbol grzechu i szatana
w mitologii Herkules udusil je w kolebce - symbol zla
2 5 2