Odpowiedzi

2009-12-07T19:25:21+01:00
Bohater - wykazał się ,

autor-twórca, pisarz .

książka-dokument,publikacja .

Nie jestem pewna na 100 % czy to jest pewne, bo zapewne każdy się myli, prawda ? :)

Życzę powodzenia w nauce i pozdrawiam !
Keyroo .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:25:11+01:00
Bohater - chojrak,chwat,farys,gieroj,heros
autor- literat,pisarz,twórca,skryba,założyciel
ksiazka-lektura,opowieść,dzieło,utwór,publikacja