Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:23:57+01:00
Według mnie di idealnej nastolatki pasuje Jagienka, ponieważ była bardziej samodzielna niż Danuśka, która mieszkała na dworze księżnej. Jagienka umiała też polować. Była również bardzo rozsądna.
2009-12-07T19:24:08+01:00
W mojej ocenie Jagienka, ponieważ świetnie dawała sobie ze wszystkim radę, nie załamywała się psychicznie. Potrafiła wykonać tak wiele rzeczy, jakich potrafi wykonać także chłopak. Była bardzo ładna, dbała o siebie. Uważam, że to ideał nastolatki.
2009-12-07T19:25:30+01:00
Moim zadaniem Jagienka, dlatego ze samo imię zoobowiązuje. Jagienka nie kojarzy mi się z " dziewczyną lekkich obyczajów", lecz rozsądną nastolatką.