Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T14:30:38+02:00
Osobiście uważam, że jedną z głównych przyczyn nieodrabiania przeze mnie zadań domowych jest mój zbyt krótki moment skupienia uwagi. Mimo tego, że mam czas na odrabianie zadań, wokół jest tyle czynności o wiele bardziej mnie interesujących. Drugą z przyczyn może być też lenistwo. Bardzo łatwo poddać się, jeżeli zadanie jest zbyt trudne i należy się do niego bardzo przylożyć.

1 5 1
2009-09-02T15:15:36+02:00
Tu chodzi o to żebyś napisał 50 słów o tym dlaczego nie odrabiasz prac domowych. Wiele z przyczyn nieodrabiania prac domowych jest np komputer + lenistwo = nieodrabianie prac domowych.
Mam nadzieje ,że pomogłem.

PS Jeśli zawsze odrabiasz prace domowe to nauczycielka musi być straszną wariatką jak moja :D