Odpowiedzi

2009-12-07T19:25:54+01:00
1 uczeń to osoba pragnąca rozwijać się i poszerzać swą wiedze
2być uczniem za czasów Jezusa to być wiernym chrześcijaninem chcącym prowadzić swe życie godnie i uczciwie
3wierzyć w niego i jego mądrośc a także czekać na dzień ostateczny i na powtórne jego przyjście.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:26:19+01:00
A) uczeń jest to osboba, która uczy się np. w szkole
b) uczeń za czasów Jezusa - był to człowiek, który praktykował życie w wierze. Stosował się do rad Jezusa.
c) uczeń Jezusa dziś - jest to osoba, która praktykuje zasady wiary chrześcijańskiej. Przestrzega 10 przykazań,