Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:27:11+01:00
Ukwiał parzy i rak ma ochronę,a korzyśc ukwiału jest taka że rak przenosi go i moze sobie szukać pozywienia
4 3 4
2009-12-07T19:27:32+01:00
Raki pustelinki mają odsłonięty odwłok ( bez pancerza ) . Przez to szukają osłony na nie np. muszle . Ukwiały osadzaja sie na tych muszlach . Ukwiały sa parzydełkowcami . Dzieki temu pustelinki spacerując na odwłoku z ukwiałem mają zapewniona ochrone . Ukwiały przemieszcając sie, zdobywaja znazcnie więcej porzywienia .
2 3 2