Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:31:55+01:00
W swoim domu czuję się bezpiecznie, ponieważ mogę tam czuć się po prostu jak u siebie.
Nie muszę się krępować, bo wiem, że tutaj nikt mnie nie skrzywdzi.
W domu mogę się skryć przed niebezpieczeństwami, które mogą mnie spotkać.
W moim domu nie ogarnia mnie strach i lęk przed czymś nie znanym.
U mnie w domu wszystko jest znane i dlatego mogę czuć się w nim bezpiecznie.
5 4 5
2009-12-07T19:33:01+01:00
W domu czuje się bezpiecznie ponieważ to mój własny kawałek świata. Jest w nim przytulnie, miło i panuje dobra atmosfera. Dom przepełniony jest miłością. Mam w nim poczucie bezpieczeństwa jak i przyjaźń. Najważniejsze jest to że w domu mam rodzinę. To właśnie ona między innymi daje to wspaniałe poczucie.
7 3 7