Odpowiedzi

2009-12-07T19:31:30+01:00
WIERZYĆ CHODZIĆ DO KOŚCIOŁA MODLIĆ SIĘ
1 5 1
2009-12-07T19:32:09+01:00
Musisz chodzić do kościoła, modlić się, pomagać innym uwierzyć w Boga.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:35:13+01:00
Możemy mu pomagać po przez .... chodzenie do koścoła
- modlenie
-wyznawanie przed innymi naszej wiary
-niewstydzenia się tym żę jesteśmy katolikami
-wstrzymywanie sie od grzechów
-nawracania innych na dobrą droge
1 5 1