Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T15:53:58+02:00
Wczoraj wczesnym rankiem przyjeciałam samolotem do Niemiec.
Cały dzisiejszy dzień spędziłam z moją ciocią do której przyjechałam.
Naszą wycieczkę rozpoczęłyśmy od pójścia do wesołego miasteczka. Bawiłam się świetnie! Rzucając piłką w puszki wygrałam małego misia, a siedząc w "diabelskim młynie" widziałam te duże i te małe budynki znajdujące się w okolicy wesołego miasteczka. Następnie poszłyśmy na zakupy. Przed wieloma sklepami stali ludzie przebrali za różne postacie z bajek. Z każdym zrobiłam sobie zdjęcie.
2009-09-02T16:20:28+02:00
Na tej stronie masz przykład 'kartki z pamietnika'
http://www.bryk.pl/jak_pisać/kartka_z_pamiętnika.html
Spróbuj stworzyc sama a zobaczysz jaka bedziesz zadowolona z siebie ze sama bez niczyjej pomocy sobie pomoglas ;-)
1 5 1