Dom pana Nieostrożnego i supermarket znajdują się na terenie zabudowanym .
Dopuszczalna prędkość na tym terenie wynosi 50 km na godzine .
Pan Nieostrożny odległość z domu do supermarketu wynoszącą 10 km pokonał w ciągu 10 minut.
Czy złamał przepisy ruchu drogowego ?

3

Odpowiedzi

2009-12-07T19:34:40+01:00
TAK ZŁAMAŁ MIAŁAM TO ZADANIE W SZKOLE A WOGULE Z TYŁU KSIĄŻKI SĄ DOPOWIEDZI
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:35:32+01:00
10km - 10min / razy 6
60km - 60min
60km - godzina

Odp. Według przepisów pan Nieostrożny złamał przepisy.
2009-12-07T19:35:10+01:00
10min×6=60 min
10km×6=60km
pan nieostrożny jechał z prędkością 60km/h - przekroczył prędkość