Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:39:19+01:00
776r. p. n. e., 753p.n.e., 509p.n.e., 490p.n.e., 395r.,476r, 622r., 800r.,966r.,1000r.,1138r.,

Proszę :D
6 3 6
2009-12-07T19:39:17+01:00
776p.n.e.,753p.n.e.,509p.n.e.,490p.n.e.,333p.n.e., 395r.,476r.,622r.,800r.,1000r.,1138r.,
3 3 3
2009-12-07T19:42:34+01:00
1. 776p.n.e.
2. 753p.n.e.
3. 509p.n.e.
4. 490p.n.e.
5. 333p.n.e.
6. 395r.
7. 476r.
8. 622r.
9. 800r.
10. 966r.
11. 1000r.
12. 1138r.


liczę na naj ;***
7 4 7