Odpowiedzi

2009-12-07T19:41:04+01:00
1 Balladyna
-kłamliwa
-okrutna
-sztuczna
-zła
-fałszywa
-uparta
-dumna
-zdradliwa
-zazdrosna
-wstyd
-egoizm, wyrafinowanie
-złośliwa
-bezwzględna
2 Aline]\
3 była zbrodniarką......
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:41:19+01:00
*Balladynę można określić różnymi cechami . Na początku miła , rozpieszczona i kochająca siostrę . Później już stała się morderczynią .
*Nie rozumiem za bardzo pytania ;] Balladyna sama na siebie zrzuciła karę śmierci
*Balladyna była zbrodniarką ,ponieważ dla pieniędzy zabiła siostrę i wygnała z zamku matkę . Zabiła również swojego najbardziej zaufanego rycerza .