Odpowiedzi

2009-12-07T19:39:53+01:00
Http://www.skate-park.pl/wzor.pdf

Moze sie przyda
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:40:51+01:00
Patrycja Węsć
[email protected]

Witam,
chciałabym złożyć skargę na jednego z państwa pracowników mianowicie: Dobrosława Wilamowskiego, który podczas pracy, nadużywał alkoholu, palił papierosy i zaczepiał przechodniów.
Proszę coś z tym zrobić bo nie będziecie mieć już żadnych klientów.
1 4 1
2009-12-07T19:45:28+01:00
Dane sobie sama wpiszesz. :)

A skargę można złożyć np. na sąsiada, który za głośno słucha muzyki w kamiennicy i pomimo upomnień dalej "robi swoje".


Można zacząć tak

Zgłaszam się z szanowną prośbą o rozpatrzenie sprawy mojego sąsiada Marka Sosnowieckiego o zbyt głośne słuchanie muzyki. Jestem matką z małym dzieckiem i bardzo przeszkadza mi ta głośno puszczania muzyka. Wiele razy zdarza się, że jest ona puszczana w nocy i budzi moje dziecko, po czym nie mogę go położyć spać. Również działa ona na moje zdrowie, ponieważ chodzę rozdrażniona. Sąsiad pomimo moich upomnień nie zareagował. Bardzo bym prosiła o zrobienie czegoś w tym kierunku.
Z Poważaniem Sylwia Maciąg


Możesz to bardziej rozbudować. :)
Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na punkty. :)
1 5 1