Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:44:46+01:00
1. przygotowanie akcji
2.zajęcie miejsc
3.sygnał karetki
4.policjant
5.strzelanina
6.zmiana kierunku jazdy karetki
7.obrzucenie samochodu butelkami z bęzyną
zestrzelenie hitlerowca
9.zabicie 3 gestapowców
10.odbicie rudego
11.ucieczka uczestników z miejsca akcji
12.przeniesienie rudego
13. postrzelenie alka
14.pościg ciężarówki niemieckiej
dotarcie do domu alka
21 2 21
2009-12-07T19:50:47+01:00
1 Aresztowanie Heńka , czyli komendanta Grup Szturmowych
2 Rewizja w domu Bytnerów i aresztowanie Janka
3 Pierwsze przesłuchania na Pawiaku
4 Bezustanne bicie i kopanie Rudego w celu wymuszenia zeznań
5 Pustka na wieść o aresztowaniu kolegi
6 Próba uzyskania zgody od dowódcy Szarych Szeregów na przeprowadzenie akcji
7 Rozpoznanie przez Wesołego
8 Przygotowania
9 Radość na cześć o wyrażeniu zgody
10 Pojawienie sie gestapo
11 Zabicie niemca przez Zośkę
12 Atak na katetkę więzienną
13 Uwolnienie Rudego
14 Postrzelenie Alka w brzuch
15 Smierc Alka i Rudego
26 3 26