Odpowiedzi

2009-09-02T16:08:37+02:00
-Prąd peruwiański
-Prąd brazylijski
-Prąd gwinejski
8 3 8
2009-09-02T16:11:40+02:00
Na półkuli południowej ciepłe prądy łączą się z zimnym prądem, opływającym dookoła Antarktydę tzw. Dryfem Prądów Zachodnich
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • wwow
  • Rozwiązujący
2009-09-02T16:16:47+02:00
Ciepłe: brazylijski, gujański, karaibski, równikowy prąd wsteczny
zimne: peruwiański, dryf wiatrów zachodnich
4 4 4