Odpowiedzi

2009-12-07T19:47:33+01:00
Moj śWIAT JEST KOLOROWY JAK NA GRUDZIEŃ JEST BARDZO ŁADNA POGODA, CZASAMI NAWET ŚWIECI SŁOŃCE, TA POGODA SPRZYJA MOJEMU SAMOPOCZUCIE
FAJNIE JEST MIEĆ KOLOROWY ŚWIAT GDYŻ WTEDY POGODA JEST ŁADNA I LUDZIE SA WTEDY SZCZĘŚLIWI
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:49:13+01:00
Mój świat jest wesoły,kolorowy.Ponuro nie jest w nim ani trochę.Komputer,telewizor-rzecz potrzebna.Szkoła-jak mówią-nasza ponura,ale ja wiem że moja jest piękna...Zawsze marzyłeś o takim świecie,prawda?To moj świat-nie twój.
Wiem,że trochę dziwne ale nie miałam innego pomysłu a chciałam pomóc... :)
1 5 1
2009-12-07T20:11:16+01:00
Może zacznij od tego, że zyjemy w XXI wieku. Komputery, internet, telefony komórkowe to dla współczesnych ludzi codzienność. Nie wyobrażamy sobie zycia bez tych urządzeń. Kiedy jest np.awaria swiatła i nie mamy go przez kilka godzin, to sie stresujemy, przeklinamy. Nie mamy czasu dla rodziny, przyjaciół, wszystko robimy w biegu.
Możesz też coś dodać o niebezpieczeństwie, gdy wyjdziesz z domu. Narkotyki, przemoc, wulgaryzmy. I rozwiń to, powinno być dobrze;)