Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:48:21+01:00
-a witam wita, wesoły kostek jestem,zagramy w zgadnij kotku co mam w środku?
- rodzynki ?
- rodzynki to u kuzynki !
- toffi ?
- przyrodnia siostra brata.
- truskawki ?
- trafiony nadziany !
2009-12-07T21:02:29+01:00
-a witam witam,jestem wesoły kostek ,zagramy w zgadnij kotku co mam w środku?
- rodzynki ?
- rodzynki to u kuzynki !
- toffi ?
- przyrodnia siostra żony brata.
- truskawki ?
- trafiony nadziany !
-Haha....