Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:45:51+01:00
Co to za święto
data
jakieś zdjęcia
że po odzyskaniu Niepodległości Polska wróciła na mapy (tu możesz dać mapę)


:):)

Mam nadzieję, że pomogłam
1 5 1
  • Max3
  • Początkujący
2009-12-07T19:49:43+01:00
No na przykład:
1. Dlaczego obchodzimy dzień 11 listopada?
2.Co się w nim stało?
3.Kto stanął na czele 11 listopada?
4.Kto został ,,władcą'' Rzeczpospolitej?
5.Ile razy zostało obchodzone?

I tak dalej....
4 5 4