Odpowiedzi

2009-12-07T19:51:21+01:00
Dziewiętnasty wiek to wiek neogotyku i eklektyzmu.
Rok 2027 jest dla mnie jeszcze nie znany i tajemniczy.
82 strona, którą już przeczytałam był ciekawa.
Pierwsza klasa to ta, która jest już za mną.
24 listopada to dzień moich urodzin.
Rozdział 63 dawno przeczytałam.
Piąte liceum, to takie, do którego idę w przyszłości.
33 olimpiada była najlepsza.
Lata 90 były najlepsze.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:51:55+01:00
DZiewiętnasty rok to przełomowy okres w dziejach historii.
W 2027 roku na pewno wszysko będą robiły roboty zamiast ludzi.(dwa tysiące dwudziestym siódmym)
Na 82 stronie tej ksiązki jest bardzo ciekawy obrazek.(osiemdziesiątej drugiej)
Jestem w pierwszej klasie.
Przedwczoraj był 24 listopada. (dwudziesty czwarty)
Sprawdzian będzie obejmował cały rozdział 5.(piąty)
Mój kolega chodzi do piątego liceum.
33 olimpiada odbyła się kilkanaście lat temu.(trzydziesta trzecia)
Urodziłam się w latach 90. (dziewięćdziesiątych)
1 1 1