Odpowiedzi

2009-12-07T19:48:34+01:00
Tarcie jest pozyteczne gdy spadaja meteoryd sily tarcia go zmiejszaja a szkoldliwe jest np podczas wypadkow samochodowych.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:51:49+01:00
1 linijka
2 siłomierz
3 zegar
4 termometr
5 cylinder miarowy
6 waga

a)Hamowanie pojazdów
-tarcie ważne jest i zwiększa się je np. posypując zimą chodniki piaskiem

b)o kąpieli, gdy płytki są mokre
-tarcie się o siebie elementów maszyn podczas ruchu co powoduje ich zniszczenie
-jazda pociągu-wtedy do zmniejszenia tarca wykorzystywana jest gładkość powierzchni


7 4 7