Odpowiedzi

2009-09-02T16:45:07+02:00
20*4+10*4 = 80 + 40 = 120 cm
Odp.:Suma długości krawędzi tego ostrosłupa wynosi 120 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T16:46:10+02:00
A= 10 cm (długość krawędzi u podstawy)
b= 20 cm (długość krawędzi ściennych)
z-całkowita długość krawędzi

3*a +3*b = z
z= 30+60= 90cm
1 5 1
2009-09-02T16:53:24+02:00
Sk = 3*a +3*b = c
a - krawędzie ścian bocznych
b - krawędzie ścian u podstawy
c - suma wszystkich długości krawędzi

Sk = 3*20 + 3*20 = 30 + 60 = 90
1 5 1