Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:48:24+01:00
1. Czy jadasz coś co jest tuczące i niezdrowe? Co?
Jaka jest najsmaczniejsza rzecz jaka kiedykolwiek jadłeś?
Czy kiedykolwiek jadłeś cos strasznego i obrzdliwego?
2009-12-07T19:49:16+01:00
Czy jesz cos co jest tluste i niezdrowe? co to jest?
co najsmaczniejszego jadles?
czy jadles cos strasznego i okropnego?
2009-12-07T19:50:46+01:00
1. Czy Ty jesz coś co jest tłuste i niezdrowe? Co?
2. Co jest najsmaczniejszą rzeczą |||"SATEN"? nie wiem co to saten moze jakieś imie
3. Czy kiedykolwiek jadłeś coś okropnego i obrzydliwego?