Dostałam od pana od WOSu zadanie. Musze w nim opisać ważne wydarzenia z ostatniego miesiąca. Jedno z Europy a drugie z Polski, mam z nim problem bo za bardzo się na tym nie znam a nie opisze 1 września bo będą to mieli wszyscy a ja nie lubie chodzić na łatwiznę ;P Z góry dziękuje za pomoc ;/

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T17:01:21+02:00
POLSKA: Polska jako jedyny kraj w Europie odnotował wzrost Produktu Krajowego Brutto i wyniósł on +1,1%

ŚWIAT: Clinton dochodzi do porozumienia z Izraelem i będą współpracować.
1 5 1
2009-09-02T17:07:35+02:00
Możesz opisać dzisiejszy przyjazd Putina do Polski.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-02T18:08:27+02:00