Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:52:44+01:00
Patrycja Hutrys uczennica klasy 3c

Witam,
Pisze do pana Dyrektora z gorącą prośbą, a dokładniej o oświetlenie boisk obok szkoły. Ostatnio wieczór robi się bardzo wcześnie i kiedy przychodzimy grać o godzinie 16.00 to za 30minut musimy kończyć bo już ciemno. Fajnie byłoby gdyby była możliwość zostania dłużej na boisku, zamiast siedzieć przed komputerem czy przy telewizorze.
Bardzo proszę o rozpatrzenie mojej prośby.
Pozdraiwam.
2009-12-07T19:53:21+01:00
Drogi Dyrektorze!
W imieniu wszystkich klas prosimy o naprawę świateł boiska szkolnego gdyż przez to nie odbywaja się nasze ulubione zajęcia poza szkolne o godzinie siedemnastej.
Jeszcze raz prosimy o naprawę świateł.
Klasa 6c
2009-12-07T19:54:37+01:00


Panie dyrektorze w imieniu mojej klasy chciałabym poprosic o rozpatrzenie sprawy oświetlenia boiska obok szkoły. Bardzo zależy nam na tym oświetleniu, ponieważ poprawiło by ono komfort grania. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem Adminek 116.