Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:53:29+01:00
Płyną aż do Morza Sargassowego na Atlantyku. Wylęgłe larwy są pelagiczne to znaczy, że nie żyją na stałe w jednym miejscu. Następnie larwy są unoszone przez prądy morskie ku wybrzeżom Europy, co trwa prawie 3 lata. Larwy przeobrażają się w narybek, małe przezroczyste rybki o długości 7 cm. Młode wracają do rzek, w których dorastają przez kilka lat (7-9), po czym, śladem swych matek, wyruszają w podróż na trasie 4 000 km. Nie jedząc, docierają do Morza Sargassowego, znoszą jajeczka na głębokości do 1 000 m i, wycieńczone, umierają.
15 4 15
2009-12-07T19:56:44+01:00
Płyną na wybrzeże europy na atlantyk odbywają one tarło. pozdrowionka:)
6 2 6