Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:53:10+01:00
W 2050 nie bedzie niczego gdyż czołowe państawa świata wywołają wojne o tle gospodarczym i zaczna testowac z nową technologia i to by było na tyle ;>
3 1 3
2009-12-07T19:56:22+01:00
Kontynenty sie złączą.Na swiecie bedzie pełno wojen.Atmosfera bedzie tak zanieczyszczona ze ludzie bedą masowo umierać.Myśle ze pomogłem.Jak mozesz to daj najlepszego
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:59:37+01:00
Moim zdanie świat bedzie wyglądał zaskakująco. Dla jednych kontrowerysjnie a dla drugich wprost przeciwnie. Uważam iż nie bedzie samochodów kierowanych przez ludzi tylko przez komputer. NIe bedziemy musili się męczyc kierująć samochód, bedzie za nas robił to komputer. Myślę ze drogi w Polsce będą idealne. Samolotami będą już latały wszyscy ludzie. Bilety bedą tak tanie zae bedzie stac na nie wszytskich. Domyślam sie ze każdy nastolatek bedzie jeździł do szkoły własnym autem, a za sprawą tego iż prawo jazdy będzie można wyrobić od 14 lat. Świat nie bedzie zanieczyszczony a kluczowym warunkiem bedzie wprowadzenie super ekologicznych samochodów z napędem na wodór lub
na prąd. Zniknie biede każdy bedzie równy. Napewno świat zaskoczy nas w dzlekiej przyszłości i uważam, iz bedzie on wyglądał znacznie lepiej niż do tej pory .
2 3 2