Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:53:19+01:00
No np oblicz przyspieszenie lub prędkość jakiegośtam pociągu, czytanie informacje z wykresu(np ile wynosi, droga, czas, predkosc, szybkosc srednia jaką pokonało ciało) lub wyjasnienie pojęc np co to jest przyspieszenie, od czego zalezy , co to jest predkosc srednia itp....
1 1 1
2009-12-07T19:53:22+01:00
No każdy nauczyciel inne robi zadanie...
Ale ja miałam na tej kartkówce podać definicje , jednostki , wzory no i rozwiązać jakieś zadania.;]
2 4 2