Odpowiedzi

2009-12-07T19:56:11+01:00
Np. Życie czyste popłaca, nigdy nie będziesz miała kaca.
albo : Nie pij nie pal, dawaj dobry przykład, bądź czysty.
albo: Nie zachowuj sie jak narkomani, bo nie bedziesz kochany!
Życie narkomanów nie jest dla szpanu! ;D

mam nadzieje, że pomogłam ;)) ;*
2009-12-07T19:57:10+01:00
'stop nałogom'!
'wszystkie uzywki prowadza do smierci'!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:00:57+01:00
Uzależnienie- życia swego i innych niszczenie!
Narkotyki życie rujnują i Twego życia nie szanują!
Papierosy są jak zaraza, nie oszczedzą Twoich płuc i innych narządów wewnętrznych!
Alkohol przelewa się bezlitosnie przez mózg i niszczy Twoje jedyne szare komórki!