Prosze o pomoc


Jak można dodac zdjęcia z telefonu komórkowego krok po kroczku prosze o wytłumaczenie tel SAMSUNGL760) (mam kabel USB) jak podłaczam gto mi wyskakują 2 wybory
1 odtwarzacz multimedialny
2 PC Studio

co mam wybrać??????



i co dalej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:59:03+01:00
Odtwarzacz multimedialny. najpierw poszukaj miejsce gdzie masz do dodawania zdjęć obrazków itp. otwierasz folder z zdjęciami i z miejscem do dodawania obrazów przenosisz i gotowe!mam nadzieje że sie przyda
2009-12-07T20:00:12+01:00
PC studio i potem wybierasz camera i folder w którym są zdjecia..:D