Rozwiąż logogryf

1. Ma spiralnie zawinięte chloroplasty (9 liter)
2.Brunatny glon używany w celach kulinarnych(10 liter)
3.Glony występujące najbliżej dna morskiego(11 liter)
4.Otacza je pancerzyk są składnikiem planktonu(9 liter)
5.Słabo zróżnicowane wielokomórkowe ciało glonów(6liter)
6.Glony zaliczane do roślin (9 liter)

3

Odpowiedzi

2009-12-07T20:01:01+01:00
1 skrętnica
2 listownica
3 krasnorosty
4 bruzdnice
5 ---------niewiem
6 zielenice
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:09:48+01:00
1. skrętnica
2. listownica
3. karasnorosty
4. bruzdnice
5. plecha
6. zielenice

283 1 283
2009-12-07T20:50:02+01:00
1.skrętnica
2.listownica
3.krasnorosty
4..bruzdnica
5.plecha
6.zielenica

Hasło: sinice to glony żejace w środkowej warstwie zbiorników wodnych
104 4 104