Odpowiedzi

2009-12-07T19:59:42+01:00
C)
x(x+y)=0
x-y=10

2x+xy=0
x-y=10

i więcej nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:08:33+01:00
A) x-√y=0
x+√y=8

√y się redukuje :)
2x = 8 |:2
x = 4
x - √y = 0
-√y = -x|*(-1)
√y = 4
y = 16

b)(x-y)¹⁷=0
x+y=6
kurczę, myśli, myśli... hmm :P

(x-y)¹ = 0
x+y = 6

x⁷-y⁷ = 0
x-y = 0
x+y = 6
y się redukuje

2x = 6 |:2
x = 3

3 + y = 6
y = 6-3
y=3


c)x(x+y)=0
x-y=10 |*x

x² + xy = 0
x² - xy = 10x

x² = 10x |:x
x = 10

x+y = 10
y = 10-x
y = 10-10
y = 0
2009-12-07T20:10:45+01:00
A) x-√y=0|*(-√y)
x+√y=8
2x=8|:2
x=4
-x√y+√y=-0√y
x+√y=8
2√y=-8√y|:2
√y=-4√y

b)(x-y)¹⁷=0
x+y=6|*(-1)
2x=6|:2
x=3
(x-y)1⁷=0
-x-y=-6
-2y=-6|:(-2)
y=3

c)x(x+y)=0
x-y=10
2x+2y=0|*(-1)
x-y=10|*2
-2x-2y=-0
2x-2y=0
-4y=0|:(-4)
y=0/4
Sory reszty nie wiem :(