Odpowiedzi

2009-12-07T20:01:23+01:00
25% = 1/4 ze 100%
wiec 750 * 4 = 3000
3000 * 15% = 450 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:01:59+01:00
Wiedząc, że 25% pewnej liczby jest równe 750, oblicz 15% tej liczby

750 --------------------to ---------------25%
x --------------------to ---------------100%

x=(750*100%)/25%=3000

ta pewna liczba to liczba 3000
teraz obliczamy jej 15 %

3000 --------------------to --------------100%
x --------------------to ---------------15%

x=(3000*15%)/100%=450

15 % liczby 3000 to liczba 450
  • Max3
  • Początkujący
2009-12-07T20:02:05+01:00
25% = 1/4 ze 100%
750*4 = 3000
3000*15% = 450